מאמרים

הירתמותו של עולם התקשורת, השיווק והמדיה לעידוד התיירות - המשך למאמר

לדוגמה, סרטונים רבים של אירוע המשט לעזה הועלו מיד לאינטרנט על ידי תומכי ישראל כתגובה לפרסומים שונים באינטרנט ובטלוויזיה אשר הציגו את ישראל באור שלילי מוטעה באופן מכוון. השימוש הבלתי פוסק במדיה על תחומיה השונים ובאמצעי התקשורת כחלק מן המאבק על דעת הקהל העולמית במטרה לעודד תיירות נכנסת לארץ היא צעד בלתי נמנע בעולם בו אנו חיים כיום. על ישראל להמשיך ולנסות ולהשפיע על דעת הקהל העולמית באמצעים אלו, ועל ידי כך לעורר את תיירות החוץ למדינה. התעוררות זו קריטית לפרנסתם של עשרות אלפי אנשים וליציבותה של המדינה כולה לחץ כאן.

מסיבות אלו בדיוק מעסיקים משרדים ממשלתיים אנשי מדיה שונים (למשל – בלוגרים, מקדמי אתרים, כותבי תכנים וכד') אשר פשוט יושבים ומנסים לקדם את שמה של ישראל במאבק הבלתי פוסק הזה. פעולה זו נעשית כיום כמעט על ידי כל ממשלה, לאחר שראשי המדינות השונים השכילו להבין את הכוח העצום הטמון באמצעי התקשורת והמדיה העולמיים השונים.

חזרה לחלק ראשון