מאמרים

שימוש בקומיקאים בעולם הפרסום

תקשורת, שיווק ומדיה – שימוש בקומיקאים בעולם הפרסום

תעשיית הפרסום היא אחת מתעשיות הענק של העולם שלנו, המהווה את הכלי המרכזי והעיקרי של תחום השיווק ועושה שימוש תדיר וסדיר באמצעי התקשורת והמדיה השונים.

במסגרת עולם השיווק והפרסום, אנו עדים בשנים האחרונות לטרנד חדש אשר הולך ותופס תאוצה – השימוש בקומיקאים ידועים לצורך פרסום מוצרים שונים.

בין אם מושא הפרסום בפרסומת נתונה הוא רשת בתי מלון באילת, סניף בנק כזה או אחר, מוסד ממשלתי כלשהו או כל דבר אחר – ניתן לראות קומיקאים מפורסמים אשר מהווים את "הפנים" של אותו מוצר בפרסומות שלו.

האינטרס של הקומיקאים להופיע במסעות פרסום אלו הוא ברור ולגיטימי – פרנסה. הקומיקאי מנצל את הפנים המוכרות שלו, ומקבל כסף רב בתמורה להסכמתו לשמש כאיש החזית של אותו מוצר ולהצטלם לפרסומות השונות.

אך מהו האינטרס של המפרסמים עצמם, בעלי אותו מוצר, אשר מחליטים לשלם סכומי עתק לקומיקאים כאלו ואחרים בתמורה לכך שיפרסמו את מוצריהם?

ובכן, ראשית כל, כמובן שהתשובה לכך קשורה לפופולאריות של אותו קומיקאי בארץ, ולכן לכמות העיניים שיצליח למשוך לאותה סדרת פרסומות.

המשך מאמר