מאמרים

שימוש בקומיקאים בעולם הפרסום - המשך למאמר

אך זה לא נגמר שם. ההחלטה אם לשכור קומיקאי לפרסום המוצר שלך, ואם כן – איזה קומיקאי, אינה נגמרת בפופולאריות שלו או שלה. בעל המוצר המפרסם חייב לחשוב טוב טוב בטרם הוא יוצא במסע הפרסום, האם דמות מצחיקה של קומיקאי מתאימה לפרסם את המוצר שלו. במקרים בודדים בהם מושא הפרסום הוא נושא רציני וכבד משקל, לא בטוח כי מתאים כל כך לשכור קומיקאי כמפרסם (דוגמאות לנושאים כאלו – משבר המים בישראל, מצב הקשישים וניצולי השואה בארץ וכד').

 

על פי רוב ובמרבית המוצרים, דמות של קומיקאי היא החלטה מבורכת בנוגע לדמות המפרסמת. האווירה המצחיקה האופפת את הופעתו של אותו קומיקאי תורמת בסופו של דבר גם לפופולאריות של המוצר. בזמן הפסקת פרסומות אשר נוטה לעצבן את הצופים בדרך כלל שכן היא קוטעת את התוכנית בה הם צופים, הופעתו של קומיקאי מוכר אשר גם משחרר כמה בדיחות במהלך הפרסומת, היא מבורכת ועדיפה על פרסומת בה אין קומיקאי כלל. ייתכן כי זהו השיקול העומד בפני משרדי הפרסום המרכיבים את הפרסומות בהן אנו צופים.

בכל מקרה, אנחנו נשמח לראות כמה שיותר קומיקאים בהפסקת הפרסומות שלנו...

חזרה לחלק ראשון